Pročitajte najbolje članke koje izdvajamo za Vas
Šta je biznis konsalting?
Biznis konsalting u svom najpreciznijem smislu predstavlja mogućnost da se skrene pažnja vlasnika kompanije i preduzetnika na uspešnost kritičnih oblasti poslovanja, koja se zasniva na
Tajna prodaje uspešnih kompanija
Tajna prodaje uspešnih kompanija Šta je to što pravi razliku prodajnih odeljenja u brzo rastućim organizacijama, od onih u organizacijama koje zaostaju? Prema istraživanju u
Strateško planiranje koje daje pravu strategiju
Strateško planiranje koje daje pravu strategiju Kompanije sa uspešnim strategijama imaju drugačiji pristup. One tretiraju strateško planiranje kao ključan zadatak koji može i treba da
Kako razumeti klijente
Kako razumeti klijente? Ako bolje razumemo potrebe klijenta, lakše nam je da mu ponudimo (i prodamo) odgovarajuće rešenje.Često se o prodaji razmišlja kao o “uvaljivanju” pre nego kao
Imate li dovoljno resursa za rast prihoda?
Imate li dovoljno resursa za rast prihoda? Optimizacija ili razvoj? Ovo je prilično standardan problem:Kompanija želi da se prilagodi teškim uslovima na tržištu tako što
Koliko alata za planiranje znate?
Marketing je kompleksna stvar… Kada smo radili na unapređenju procesa strateškog planiranja za jednu od najvećih kompanija u Srbiji i regionu, želeli smo da sastavimo
Imate problema sa strategijom? Mapirajte je!
Imate problema sa strategijom? Mapirajte je! Mnogi vrhunski rukovodioci prave iste greške. Prilikom sprovođenja poslovne strategije, rukovodioci svojim zaposlenima daju samo ograničena uputstva šta je
Plan je ništa. Planiranje je sve.
Planiranje je sve. Planiranje je sve. U ovom članku, autor čuvene knjige Start with why, Simon Sinek obrazlaže zbog čega je važno planiranje, na šta bi trebalo
Kako održati fokus na potrošača dok kompanija raste?
Kako održati fokus na potrošača dok kompanija raste Održavanje fokusa na potrošača, na “prvoj liniji” gde kompanija stupa u kontakt sa njima, je ključni faktor
Šta je danas potrebno da znate kako biste razumeli potrebe potrošača?
Šta je danas potrebno da znate kako biste razumeli potrebe potrošača? One kompanije koje znaju kako i kada da koriste širok asortiman alata za istraživanje
Osam elemenata inovacije
Želite da Vaša kompanija postane vodeći inovator u branši? Proces inovacije se pokazao kao veoma komplikovan, čak i za velike uspešne kompanije. Iz tog razloga