Kako razumeti klijente

Kako razumeti klijente?

Ako bolje razumemo potrebe klijenta, lakše nam je da mu ponudimo (i prodamo) odgovarajuće rešenje.
Često se o prodaji razmišlja kao o “uvaljivanju” pre nego kao o razumevanju i rešavanju problema. Zato i ne čudi da ljudi kažu da “prodaja počinje onda kada klijent kaže ne”. Ne čudi što je akcenat na zaključivanju prodaje, prevazilaženju odbijanja i sličnim tehnikama koje klijenta treba da nateraju da prihvati ponudu.

Mi verujemo da tek kada odlično razumemo klijenta, njegove želje, potrebe i njegovu situaciju, možemo da kreiramo optimalnu ponudu i zaista pružimo superiornu vrednost.

Da bismo u tome uspeli, koristimo korake i alate najboljih svetskih kompanija, kako za bolje razumevanje tako i za efikasnu komunikaciju predloženog rešenja.

Ako je Vama ili nekome iz Vašeg tima potrebno da unapredite veštine prodaje, pogledajte više ovde.

U svakom slučaju, pokušajte da bolje razumete Vaše klijente. Isplatiće Vam se.

Najčitanije

Kako razumeti klijente

Kako razumeti klijente? Ako bolje razumemo potrebe klijenta, lakše nam je da mu ponudimo (i prodamo) odgovarajuće rešenje.Često se o prodaji razmišlja kao o “uvaljivanju” pre nego kao

Vise »

Šta je biznis konsalting?

Biznis konsalting u svom najpreciznijem smislu predstavlja mogućnost da se skrene pažnja vlasnika kompanije i preduzetnika na uspešnost kritičnih oblasti poslovanja, koja se zasniva na

Vise »