Ako bolje razumemo potrebe klijenta, lakše nam je da mu ponudimo (i prodamo) odgovarajuće rešenje.
Često se o prodaji razmišlja kao o “uvaljivanju” pre nego kao o razumevanju i rešavanju problema. Zato i ne čudi da ljudi kažu da “prodaja počinje onda kada klijent kaže ne”. Ne čudi što je akcenat na zaključivanju prodaje, prevazilaženju odbijanja i sličnim tehnikama koje klijenta treba da nateraju da prihvati ponudu.
Mi verujemo da tek kada odlično razumemo klijenta, njegove želje, potrebe i njegovu situaciju, možemo da kreiramo optimalnu ponudu i zaista pružimo superiornu vrednost.
Da bismo u tome uspeli, koristimo korake i alate najboljih svetskih kompanija, kako za bolje razumevanje tako i za efikasnu komunikaciju predloženog rešenja.
Ako je Vama ili nekome iz Vašeg tima potrebno da unapredite veštine prodaje, pogledajte više ovde.
U svakom slučaju, pokušajte da bolje razumete Vaše klijente. Isplatiće Vam se.