Tajna prodaje uspešnih kompanija

Šta je to što pravi razliku prodajnih odeljenja u brzo rastućim organizacijama, od onih u organizacijama koje zaostaju?

Prema istraživanju u kojem je učestvovalo preko 1.000 kompanija, pronađene su sledeće razlike: Posvećenost budućnosti, Fokus na ključnim aspektima digital-a, Iskorišćavanje punog potencijala analitike prodaje, Ulaganje u zaposlene i Spajanje vizije organizacije sa akcijom rukovodstva.

  1. Posvećenost budućnosti
  2. Fokus na ključnim aspektima digital-a
  3. Iskorišćavanje punog potencijala analitike prodaje
  4. Ulaganje u zaposlene
  5. Tajna prodaje uspešnih kompanija

Detaljniji opis ovih razlika možete pročitati ovde.

Najčitanije

Kako razumeti klijente

Kako razumeti klijente? Ako bolje razumemo potrebe klijenta, lakše nam je da mu ponudimo (i prodamo) odgovarajuće rešenje.Često se o prodaji razmišlja kao o “uvaljivanju” pre nego kao

Vise »

Šta je biznis konsalting?

Biznis konsalting u svom najpreciznijem smislu predstavlja mogućnost da se skrene pažnja vlasnika kompanije i preduzetnika na uspešnost kritičnih oblasti poslovanja, koja se zasniva na

Vise »