Šta je to što pravi razliku prodajnih odeljenja u brzo rastućim organizacijama, od onih u organizacijama koje zaostaju?
Prema istraživanju u kojem je učestvovalo preko 1.000 kompanija, pronađene su sledeće razlike: Posvećenost budućnosti, Fokus na ključnim aspektima digital-a, Iskorišćavanje punog potencijala analitike prodaje, Ulaganje u zaposlene i Spajanje vizije organizacije sa akcijom rukovodstva.
Posvećenost budućnosti
Fokus na ključnim aspektima digital-a
Iskorišćavanje punog potencijala analitike prodaje
Ulaganje u zaposlene
Tajna prodaje uspešnih kompanija
Detaljniji opis ovih razlika možete pročitati ovde.
Kako razumeti klijente? Ako bolje razumemo potrebe klijenta, lakše nam je da mu ponudimo (i prodamo) odgovarajuće rešenje.Često se o prodaji razmišlja kao o “uvaljivanju” pre nego kao
Strateško planiranje koje daje pravu strategiju Kompanije sa uspešnim strategijama imaju drugačiji pristup. One tretiraju strateško planiranje kao ključan zadatak koji može i treba da
Biznis konsalting u svom najpreciznijem smislu predstavlja mogućnost da se skrene pažnja vlasnika kompanije i preduzetnika na uspešnost kritičnih oblasti poslovanja, koja se zasniva na