Strateški rast

Kako ubrzati rast prihoda?

Ubrzan rast prihoda se postiže na bazi strateškog marketing plana koji precizno definiše ciljeve rasta i optimalan razvojni proces u kome svaka aktivnost podržava ostale i multiplikuje krajnji efekat. Razvojni plan usaglašava jedinstvene prilike na tržištu i resurse svake kompanije. Sprovođenje takvog plana je mnogo efikasnije, a rezultat se precizno meri. Mi to zovemo Strateški rast.
 

“You have to work hard to get your thinking clean to make it simple. But it’s worth it … because then you can move mountains.”

Steve Jobs

Strateška radionica

Na osnovu željenog cilja i analize, uočenih prilika i ograničenja, kreiramo integrisani plan za ostvarenje cilja.

Strateška radionica

Intenzivna radionica za vlasnike i top menadžment.
Opis radionice

Metodologija

Pet elemenata strateškog plana

Ne postoje dva ista strateška plana, ali postoje zajednički elementi koje uspešan strateški plan mora da ima. Strateški okvir u pet koraka AG Lafley-a pomaže da se organizuju i artikulišu ambicije i put za njihovo ostvarenje, kao i da se ne preskoči neki od važnih elemenata strateškog plana

Optimizacija biznis modela

Kako izgleda prihodna i troškovna struktura kompanije, odakle i na koji način ostvaruje prihode i profit, koliko je atraktivna i razrađena ponuda, ko su najvažniji partneri i kako se može kreirati i zadržati veća vrednost – ključna su pitanja optimizacije biznis modela

Tri načina za rast poslovanja

Jay Abraham kaže da postoje samo tri načina za rast poslovanja: veći broj klijenata, veća kupovina, i češća kupovina. Preko 30 taktika za povećanje svakog od navedenih elemenata nam pomaže da kreiramo ubrzani, nekada i eksponencijalni rast

Integrisani marketing i prodajni sistemi

Integrisani sistem koji se sastoji iz više koraka i načina promocije i prodaje, omogućava da se svi resursi koriste efikasno, uz kreiranje i realizaciju više prodajnih prilika.

Rezultati

  • Rast prihoda
  • Povećanje profita
  • Efikasnije korišćenje resursa i prilika
  • Novi kapaciteti za održiv rast
  • Bolje razumevanje tržišta
  • Novi proizvodi i usluge za dalji rast

Kontaktirajte nas

ukoliko Vam je potrebna pomoć iz oblasti kao što su:

  • Rast kompanije koja stagnira ​
  • Ubrzanje i održanje trenutnog rasta ​
  • Razvoj prodajnog tima i načina rada
  • Efikasniji marketing
  • Bolje razumevanje klijenata i tržišta
  • Uspešnija prodaja
  • Razvoj novih proizvoda i unapređenje ponude
  • Efikasnija komunikacija vrednosti koju nudite
  • Bolji cenovni model
  • Širenje na nova tržišta
  • Unapređenje distribucije
  • Profitabilniji biznis model
Close Menu