Sadržaj seminara
Seminar obrađuje 5 prodajnih koraka. Svaki je detaljno objašnjen i ilustrovan primerima iz realnih prodajnih situacija.
- Objasnićemo zašto je izuzetno važno upoznati klijenta, i kako to učiniti bolje nego do sada, i mnogo bolje od konkurencije.
- Potrebe klijenata su često skrivene i o njima ćemo pričati na potpuno drugačiji način, tako da neuporedivo bolje možete da saznate kako tačno možete (profitabilno) pomoći klijentu. (alati koje ćete ovde dobiti se koriste i u globalnim kompanijama sa Forbes 50 liste!)
- Tek kada odlično razumemo klijenta, njegove želje, potrebe i njegovu situaciju, možemo naše proizvode i usluge da povežemo sa njim i zaista mu pružimo vrednost.
- Iako znamo šta želimo da mu pružimo i zašto je to za klijenta dobro, potrebno je to i da uspesno komuniciramo (prodamo). Naučićete prodajni alat koji koristi kompanija poznata po jednoj od najboljih prodajnih sila na svetu. Ovaj alat uobličuje ideju, organizuje informaciju, skraćuje vreme i olakšava prodaju.
- Na kraju, u petom koraku ćemo objasniti kako odgovoriti na pitanja i primedbe, i naučiti 4 koraka kada se klijent ne složi odmah sa Vašim predlogom.
Bez obzira da li ste prodavac, direktor ili vlasnik kompanije, imaćete finansijske koristi od ovog seminara.
Garantovano.