Psihologija potrošača

Saznajte više o tome kako Vaši potrošači razmišljaju kada donose odluku o Vašim proizvodima i o načinima kako to možete iskoristiti u radnji.

10329896_10152239480709151_3470125504438048196_o-768x432 (1)

Cilj seminara:

  • Shvatiti proces donošenja odluka potrošača i iskoristiti ga za povećanje prodaje
  • Shvatanje različitih načina kupovine
  • Shvatanje i primena sedam principa ponašanja u radnji

Sadržaj seminara:

Seminar se sastoji iz šest modula, za bolje shvatanje čitavog procesa marketinga i kombinuje teorijske i praktične primere svetskih stručnjaka i najboljih svetskih primera:

  • Kako se kupuje? Očekivanja naših kupaca?
  • Levak vs. Povratna sprega – proces kupovine
  • Koje odluke da donosite Vi, a koje da prepustite klijentima?
  • Kako „Paradoks izbora” utiče na Vašu prodaju u radnji?
  • Kako da učinite da Vaša ponuda potrošačima izgleda privlačnije?
  • Na koje sve načine ljudi donose odluke o kupovini na mestu prodaje?
  • Kako radnju prilagoditi mušterijama, kako izlaganje robe i proizvodi u letku utiču na proces donošenja odluke
  • 3 načina kupovine i 7 principa psihologije mušterija (kako donose odluke na mestu prodaje):
    • Svesno i podsvesno odlučivanje (Spori vs. Brzi um), Da li veći izbor obezbeđuje bolju odluku? Da li klijent/mušterija treba da donese sve odluke? Odluka upoređivanjem? Kako kognitivne pristrasnosti utiču na odluke (usidrenje, racionalizacija, potvrđivanje, …)
  • Veliki broj studija slučaja i primera iz domaće i svetske prakse

Ovaj seminar je planiran kao autonoman, ali daje najbolje rezultate uz prethodne seminare iz Marketing serije. Sjajan je i za Marketing i za Prodaju, s obzirom da se konkretna saznanja sa treninga primenjuju u samoj radnji.

Rezultat seminara:

  • Shvatanje ponašanja potrošača i načina kako da ovo iskoristimo u radnji
  • Korišćenje novih i starih saznanja za lakše stizanje ciljeva
 

Kotizacija

Kotizacija obuhvata:

  • Dva dana seminara,
  • Prateće materijale,
  • Osveženje u pauzama i ručak,
  • Kontakt podatke svih učesnika seminara,
  • Sertifikat o učešću.

Za više polaznika iz iste firme pripremljene su posebne pogodnosti!

Prijava

Za seminar se možete prijaviti tako što ćete nam poslati svoje podatke i mi ćemo Vas ubrzo kontaktirati.

Kontakt

Za sva pitanja kontaktirajte nas putem email-a edge@edge.rs ili putem telefona +381.63.320.220