Naučite kako da privučete Generaciju Z, kako da ih zaposlite i zadržite, kako da im prodate i kako da više veruju u Vaše promotivne poruke. Generacija Z predstavlja veoma profitabilnu grupu potrošača i najbrze rastući deo radne snage. Naučite kako ih lako privući i zaposliti, kako im najbolje prodati proizvode ili usluge i kako kreirati efikasne promotivne kampanje na koje će reagovati.​

Generacija Z

Generacija Z predstavlja veoma profitabilnu grupu potrošača i najbrze rastući deo radne snage. Naučite kako ih lako privući i zaposliti, kako im najbolje prodati proizvode ili usluge i kako kreirati efikasne promotivne kampanje na koje će reagovati.

Istraživanje u preko hiljadu kompanija u regionu pokazalo je da se susreću sa istim problemima vezanim za mlade od 14 do 30 godina (Generacija Z).

Ovi problemi su:

  • Dosadašnji načini prodaje ne pokreću dovoljno Generaciju Z da kupe.
  • Uobičajne reklamne poruke i standardni promotivni kanali ne daju dobre rezultate kod Gen Z.
  • Mladi se ne prijavljuju na oglase za posao i ne žele da rade u kompanijama.
  • Međugeneracijske razlike negativno utiču na produktivnost radnih timova.
  • Menadžment ne komunicira uspešno ciljeve i zadatke zaposlenima mlađim od 30 godina.

Rešenje ovih, a i mnogih drugih problema vezanih za neizbežne promene na tržištu koje donose mladi, dobićete na prvom seminaru na ovu temu u regionu!

Iz sadržaja posebno izdvajamo:

  • Posebnosti Generacije Z
  • Poruke na koje Gen Z reaguje
  • Specifičnosti promotivnih aktivnosti usmerenih na mlade
  • Koncepti za povećanje prihoda od Gen Z
  • Načini za prodaju proizvoda/usluga Generaciji Z
  • Nedigitalni kanali prodaje koji su podjednako efektni
  • Unapređenje iskustva kupovine u prodajnom objektu
  • Kako privući Generaciju Z da se zaposli u kompaniji
  • Alati za unapređenje rada multigeneracijskih timova
  • Korišćenje “formata” koje Generacija Z razume
  • Saveti, rešenja i veliki broj primera iz prakse
  • Rad na konkretnim primerima polaznika

Seminar obiluje odmah primenjivim rešenjima i praktičnim strategijama, a svoje znanje i iskustvo će Vam preneti vrhunski stručnjaci iz oblasti strateškog planiranja, ljudskih resursa, kreativne industrije, prodaje, tržišnih istraživanja i strateških komunikacija.

Kotizacija

Kotizacija obuhvata:

  • Dva dana seminara,
  • Prateće materijale,
  • Osveženje u pauzama i ručak,
  • Kontakt podatke svih učesnika seminara,
  • Sertifikat o učešću.

Za više polaznika iz iste firme pripremljene su posebne pogodnosti!

 

 

Prijava

Za seminar se možete prijaviti tako što ćete nam poslati svoje podatke i mi ćemo Vas ubrzo kontaktirati.

 

 

Kontakt

Za sva pitanja kontaktirajte nas putem email-a edge@edge.rs ili putem telefona +381.63.320.220.