+381.63.320.220 edge@edge.rs
LinkedinFacebook
EdgeEdge
Edge
Održiv|Profitabilan|Rast
  • Strateški rast
  • Obuka
  • Ljudski resursi
  • Pročitajte
  • O nama
Menu back  

6 elemenata koji grade digitalno preduzeće visokih performansi

Digitalizacija u velikoj meri utiče na sve delove današnjih organizacija. 

 

Predstavljamo najvažnije aspekte koje bi svaka uspešna kompanija trebalo da razmatra.

 

McKinsey istraživanja pokazuju da kompanije imaju velike ambicije i očekivanja od digitalizacije – povećanje godišnjeg prihoda i smanjenje troškova za čak 5 do 10 procenata u naredne tri do pet godina. Uprkos čestim značajnim investicijama koje kompanije imaju u digitalne poduhvate, zbog kompleksnosti digitalizacije samo mali broj može obezbediti ovakav rast.

 

Kako digitalizacija utiče na celu organizaciju svi veliki projekti zahtevaju jedinstvenu koordinaciju ljudi, procesa i tehnologija. Na primer, strategija za povećanje prihoda koji dolazi od najprofitabilnijih kupaca zahteva:

 

  • Analitički zasnovan pregled procesa kupovine koji donosi najveću vrednost
  • Jasnu viziju i plan kako ostvariti tu vrednost
  • Tehnologije i alate koje će digitalizovati interakciju sa kupcima

 

Pored toga, neophodni su i novi timovi, kao i sposobnosti za upravljanje i koordinaciju tog procesa širom organizacije.

Prilagođavanje tokom vremena je oduvek bilo od suštinskog značaja za uspeh kompanije. Uvođenje digitalizacije u kompaniju nije samo od presudnog značaja u borbi sa konkurencijom, već i za opstanak same kompanije.

 

Koji su to elementi koje bi jedna kompanija trebalo da primeni kako bi se prilagodila digitalnom dobu i iskoristila njegove prednosti?

 

  1. Strategija i inovacija
  2. Proces donošenja odluke kupca
  3. Automatizacija procesa
  4. Organizacija
  5. Tehnologija
  6. Podaci i analitika

 

Naravno, ne zahteva svaka vrsta digitalizacije razvoj i primenu svih šest gradivnih elemenata u istoj meri. McKinsey je došao do zaključka da ovaj okvir obezbeđuje rukovodiocima objedinjenu strukturu za razmišljanje i upravljanje digitalnim programima velikog obima.

 

Stragetija i inovacija

 

Digitalna strategija je deo poslovne strategije danas. Čak 90% digitalnih rukovodilaca su uspešno integrisali digitalizaciju u njihov proces digitalnog planiranja.

Efektivna digitalna strategija daje prioritet raznim akcijama u kojima poslovanje može iskoristiti značajne mogućnosti (i smanjuje one akcije kojima vrednost opada), a zatim izradi digitalni biznis model oko njih.

 

Više o ovom i ostala 5 elementa procesa digitalizacije možete pročitati ovde

 

 

Podelite ovaj članak
LinkedInFacebookTwitterGoogle+
Najčitanije
  • 6 elemenata koji grade digitalno preduzeće visokih performansi
    5. July 2016.
  • Koliko alata za planiranje znate?
    22. November 2016.
  • Imate li dovoljno resursa za rast prihoda?
    22. November 2016.
Copyright Edge © 2018. Sva prava zadržana. Made by Ideax