Ubrzan rast prihoda se postiže na bazi strateškog marketing plana koji precizno definiše ciljeve rasta i optimalan razvojni proces u kome svaka aktivnost podržava ostale i multiplikuje krajnji efekat. Razvojni plan usaglašava jedinstvene prilike na tržištu i resurse svake kompanije. Sprovodjenje takvog plana je mnogo efikasnije, a rezultat se precizno meri. Mi to zovemo Strateški rast.
“You have to work hard to get your thinking clean to make it simple. But it’s worth it … because then you can move mountains.”
Strateška radionica
Na osnovu željenog cilja i analize, uočenih prilika i ograničenja, kreiramo integrisani plan za ostvarenje cilja.
Strateška radionica
Intenzivna radionica za vlasnike i top menadžment. Kliknite za više informacija.
Metodologija
Pet elemenata strateškog plana
Ne postoje dva ista strateška plana, ali postoje zajednički elementi koje uspešan strateški plan mora da ima. Strateški okvir u pet koraka AG Lafley-a pomaže da se organizuju i artikulišu ambicije i put za njihovo ostvarenje, kao i da se ne preskoči neki od važnih elemenata strateškog plana.
Tri načina za rast poslovanja
Jay Abraham kaže da postoje samo tri načina za rast poslovanja: veći broj klijenata, veća kupovina, i češća kupovina. Preko 30 taktika za povećanje svakog od navedenih elemenata nam pomaže da kreiramo ubrzani, nekada i eksponencijalni rast.
Optimizacija biznis modela
Kako izgleda prihodna i troškovna struktura kompanije, odakle i na koji način ostvaruje prihode i profit, koliko je atraktivna i razrađena ponuda, ko su najvažniji partneri i kako se može kreirati i zadržati veća vrednost – ključna su pitanja optimizacije biznis modela.Integrisani marketing i prodajni sistemi
Integrisani sistem koji se sastoji iz više koraka i načina promocije i prodaje, omogućava da se svi resursi koriste efikasno, uz kreiranje i realizaciju više prodajnih prilika.
Rezultati
Kontaktirajte nas
ukoliko Vam je potrebna pomoć iz oblasti kao što su
-
Rast prihoda
-
Povećanje profita
-
Efikasnije korišćenje resursa i prilika
-
Novi kapaciteti za održiv rast
-
Bolje razumevanje tržišta
-
Novi proizvodi i usluge za dalji rast
-
Rast kompanije koja stagnira
-
Ubrzanje i održanje trenutnog rasta
-
Profitabilniji biznis model
-
Efikasniji marketing
-
Bolje razumevanje klijenata i tržišta
-
Uspešnija prodaja
-
Razvoj novih proizvoda i unapređenje ponude
-
Efikasnija komunikacija vrednosti koju nudite
-
Bolji cenovni model
-
Širenje na nova tržišta
-
Unapređenje distribucije
-
Razvoj prodajnog tima i načina rada . . .