70% odluka kupac donosi u samoj prodavnici. Kako da to iskoristite?


 

Želite da:

  • dobijete upotrebljivo znanje o principima, alatima i tehnikama BTL marketinga
  • učite od profesionalca sa dugogodišnjim iskustvom iz najvećih svetskih kompanija
  • ojačate poziciju svojih proizvoda na tržištu

prijavite se za seminar Below the line marketing!

 

Seminar je namenjen marketing, brend i trade marketing menadžerima, direktorima i vlasnicima kompanija, prodavcima i svima koji žele da saznaju više o ovoj sve aktuelnijoj temi.

 

Cilj seminara:

  • Pojašnjenje marketinga i demistifikacija ATL/BTL-a
  • Definisanje svih elemenata BTL-a i njihova primena
  • Novi alati za bolji ROI

 

Sadržaj seminara:

  1. Kako povećati promet u radnji,
  2. Šest koraka procesa promocije,
  3. Alati i tehnike In-Store promocije,
  4. 3D pravilo za uvođenje novog proizvoda,
  5. Proizvod, cena i distribucija kao aspekti BTL-a,
  6. Brand marketing, Trade marketing, Shopper marketing,
  7. Kako iskoristiti činjenicu da 70% odluka kupac donosi u samoj prodavnici,
  8. Convenience, Shopping, Speciality i Unsought goods,
  9. Pet grupa potrošača i životni ciklus proizvoda

 

Rezultat seminara:

  • Demistifikacija pojma BTL-a i marketing procesa
  • Korišćenje novih i starih alata za bolji ROI
  • Shvatanje šta treba početi, šta prestati, a šta nastaviti iz dosadašnje prakse, za bolji ROI

 

Rekli su o seminarima

Kotizacija

Vrednost kotizacije iznosi 245 evra + PDV, u dinarskoj protivvrednosti. Kotizacija obuhvata:

  • Dva dana seminara,
  • Prateće materijale,
  • Osveženje u pauzama i ručak,
  • Kontakt podatke svih učesnika seminara,
  • Sertifikat o učešću.

Za više polaznika iz iste firme pripremili smo posebne pogodnosti!

 

Prijava

Za seminar se možete prijaviti tako što ćete ostaviti svoje podatke u formi ispod, i mi ćemo Vas ubrzo kontaktirati.

 

Kontakt

Za sva pitanja kontaktirajte nas putem mail-a: edge@edge.rs, ili putem telefona +381.63.320.220