70% odluka kupac donosi u samoj prodavnici. Kako da to iskoristite?


                                                                     

 

Želite da:

  • dobijete upotrebljivo znanje o principima, alatima i tehnikama BTL marketinga
  • učite od profesionalca sa dugogodišnjim iskustvom iz najvećih svetskih kompanija
  • ojačate poziciju svojih proizvoda na tržištu

prijavite se za seminar Below the line marketing!

 

Seminar je namenjen marketing, brend i trade marketing menadžerima, direktorima i vlasnicima kompanija, prodavcima i svima koji žele da saznaju više o ovoj sve aktuelnijoj temi.

 

Cilj seminara:

  • Pojašnjenje marketinga i Demistifikacija ATL/BTL-a
  • Definisanje svih elemenata BTL-a i njihova primena
  • Novi alati za bolji ROI

 

Sadržaj seminara:

  1. Kako povećati promet u radnji,
  2. Šest koraka procesa promocije,
  3. Alati i tehnike In-Store promocije,
  4. 3D pravilo za uvođenje novog proizvoda,
  5. Proizvod, cena i distribucija kao aspekti BTL-a,
  6. Brand marketing, Trade marketing, Shopper marketing,
  7. Kako iskoristiti činjenicu da 70% odluka kupac donosi u samoj prodavnici,
  8. Convenience, Shopping, Speciality i Unsought goods,
  9. Pet grupa potrošača i životni ciklus proizvoda

 

Rezultat seminara:

  • Demistifikacija pojma BTL-a i marketing procesa
  • Korišćenje novih i starih alata za bolji ROI
  • Shvatanje šta treba početi, šta prestati, a šta nastaviti iz dosadašnje prakse, za bolji ROI

 

Rekli su o seminarima

Predavač:

Saša Marjanović
Partner u kompaniji EDGE, marketing trener i konsultant, devet godina je radio na poslovima BTL marketinga u više zemalja za kompaniju Procter&Gamble i sticao neprocenjivo iskustvo u najvećoj svetskoj kompaniji u oblasti robe široke potrošnje. Radio je i kao Direktor marketinga kompanije Samsung za SEAD region, kao Premium brands Brand Manager i kao Trade Marketing Manager u kompaniji Carlsberg, kao i u kompaniji Lilly drogerie na poziciji Pomoćnik Generalnog direktora.

 

Vreme i mesto održavanja

Seminar se održava 15. i 16. novembra od 09 – 17h u sali Idea Akademija, Nehruova 56 na Novom Beogradu.

Mapu lokacije možete videti OVDE.

 

Kotizacija

Vrednost kotizacije iznosi 245 evra + PDV, u dinarskoj protivvrednosti. Kotizacija obuhvata:

  • Dva dana seminara,
  • Prateće materijale,
  • Osveženje u pauzama i ručak,
  • Kontakt podatke svih učesnika seminara,
  • Sertifikat o učešću.

Za više polaznika iz iste firme pripremili smo posebne pogodnosti!

 

Prijava

Za seminar se možete prijaviti tako što ćete ostaviti svoje podatke u formi ispod, i mi ćemo Vas ubrzo kontaktirati.

 

Kontakt

Za sva pitanja kontaktirajte nas putem mail-a: seminari@edge.rs, ili putem telefona 063/104-51-31.