Saznajte više o tome kako razmišljaju Vaši potrošači kada donose odluku o Vašim proizvodima.


 

 

 

Cilj seminara:

  • Shvatiti proces donošenja odluka potrošača i iskoristiti ga za povećanje prodaje
  • Shvatanje različitih načina kupovine
  • Shvatanje i primena sedam principa ponašanja u radnji

 

Sadržaj seminara:

Seminar se sastoji iz šest modula, za bolje shvatanje čitavog procesa marketinga i kombinuje teorijske i praktične primere svetskih stručnjaka i najboljih svetskih primera:

  • Kako se kupuje? Očekivanja naših kupaca?
  • Levak vs. Povratna sprega – proces kupovine
  • Koje odluke da donosite Vi, a koje da prepustite klijentima?
  • Kako „Paradoks izbora” utiče na Vašu prodaju u radnji?
  • Kako da učinite da Vaša ponuda potrošačima izgleda privlačnije?
  • Na koje sve načine ljudi donose odluke o kupovini na mestu prodaje?
  • Kako radnju prilagoditi mušterijama, kako izlaganje robe i proizvodi u letku utiču na proces donošenja odluke
  • 3 načina kupovine i 7 principa psihologije mušterija (kako donose odluke na mestu prodaje):
    • Svesno i podsvesno odlučivanje (Spori vs. Brzi um), Da li veći izbor obezbeđuje bolju odluku? Da li klijent/mušterija treba da donese sve odluke? Odluka upoređivanjem? Kako kognitivne pristrasnosti utiču na odluke (usidrenje, racionalizacija, potvrđivanje, …)
  • Veliki broj studija slučaja i primera iz domaće i svetske prakse

Ovaj seminar je planiran kao autonoman, ali daje najbolje rezultate uz prethodne seminare iz Marketing serije. Sjajan je i za Marketing i za Prodaju, s obzirom da se konkretna saznanja sa treninga primenjuju u samoj radnji.

 

Rezultat seminara:

  • Shvatanje ponašanja potrošača i načina kako da ovo iskoristimo u radnji
  • Korišćenje novih i starih saznanja za lakše stizanje ciljeva

 

Rekli su o seminarima

Predavač:

 

Saša Marjanović
Partner u kompaniji EDGE, marketing trener i konsultant, devet godina je radio na poslovima BTL marketinga u više zemalja za kompaniju Procter&Gamble i sticao neprocenjivo iskustvo u najvećoj svetskoj kompaniji u oblasti robe široke potrošnje. Radio je i kao Direktor marketinga kompanije Samsung za SEAD region, kao Premium brands Brand Manager i kao Trade Marketing Manager u kompaniji Carlsberg, kao i u kompaniji Lilly drogerie na poziciji Pomoćnik Generalnog direktora.

 

 

Kotizacija

Vrednost kotizacije iznosi 245 evra + PDV, u dinarskoj protivvrednosti. Kotizacija obuhvata:

  • Dva dana seminara,
  • Prateće materijale,
  • Osveženje u pauzama i ručak,
  • Kontakt podatke svih učesnika seminara,
  • Sertifikat o učešću.

Za više polaznika iz iste firme pripremili smo posebne pogodnosti!

 

Prijava

Za seminar se možete prijaviti tako što ćete ostaviti svoje podatke u formi ispod, i mi ćemo Vas ubrzo kontaktirati.

Kontakt

Za sva pitanja kontaktirajte nas putem mail-a: seminari@edge.rs, ili putem telefona 063/104-51-31.