+381.63.320.220 edge@edge.rs
LinkedinFacebook
EdgeEdge
Edge
Održiv|Profitabilan|Rast
  • Strateški rast
  • Obuka
  • Ljudski resursi
  • Pročitajte
  • O nama
Menu back  

Pročitajte najbolje članke koje izdvajamo za Vas

Šta je biznis konsalting?

Biznis konsalting u svom najpreciznijem smislu predstavlja mogućnost da se skrene pažnja vlasnika kompanije i preduzetnika na uspešnost kritičnih oblasti poslovanja, koja se zasniva na razumevanju i rešavanju problema.   Te kritične oblasti mogu biti marketing strategija, konkurentska prednost, biznis model, itd. Nije samo teorijski proces i nije samo razumevanje globalnog problema, već i svih…

Tajna prodaje uspešnih kompanija

Šta je to što pravi razliku prodajnih odeljenja u brzo rastućim organizacijama, od onih u organizacijama koje zaostaju?   Prema istraživanju u kojem je učestvovalo preko 1.000 kompanija, pronađene su sledeće razlike: Posvećenost budućnosti, Fokus na ključnim aspektima digital-a, Iskorišćavanje punog potencijala analitike prodaje, Ulaganje u zaposlene i Spajanje vizije organizacije sa akcijom rukovodstva.  …

Strateško planiranje koje daje pravu strategiju

Kompanije sa uspešnim strategijama imaju drugačiji pristup. One tretiraju strateško planiranje kao ključan zadatak koji može i treba da bude odrađen vrhunski.   Ove kompanije investiraju u ljude, procese i alate koji im omogućavaju da identifikuju najvažnije strateške prioritete i da se prilagode koliko je neophodno da bi ostale fokusirane i relevantne u promenljivim uslovima.…

Kako razumeti klijente

U razumevanju je ključ.   Ako bolje razumemo potrebe klijenta, lakše nam je da mu ponudimo (i prodamo) odgovarajuće rešenje. Često se o prodaji razmišlja kao o “uvaljivanju” pre nego kao o razumevanju i rešavanju problema. Zato i ne čudi da ljudi kažu da “prodaja počinje onda kada klijent kaže ne”. Ne čudi što je akcenat na zaključivanju…

Imate li dovoljno resursa za rast prihoda?

Ovo je prilično standardan problem: Kompanija želi da se prilagodi teškim uslovima na tržištu tako što “optimizuje” upotrebu resursa. “Optimalni” resursi rade punim kapacitetom na obavljanju tekućeg posla i troškovi poslovanja su minimalni. Svuda se štedi.   Nažalost, ovo znači da ne ostaje slobodnog prostora za rast i razvoj! Nema budžeta za investicije. Nema vremena za učenje, planiranje i…

Koliko alata za planiranje znate?

Marketing je kompleksna stvar…   Kada smo radili na unapređenju procesa strateškog planiranja za jednu od najvećih kompanija u Srbiji i regionu, želeli smo da sastavimo što kompletniji “toolbox” alata koji mogu pomoći da se odredi gde i kako da biznis poraste. Da ih imamo na jednom mestu, pa da možemo da pravimo kombinaciju najkorisnijih…

Imate problema sa strategijom? Mapirajte je!

Mnogi vrhunski rukovodioci prave iste greške. Prilikom sprovođenja poslovne strategije, rukovodioci svojim zaposlenima daju samo ograničena uputstva šta je potrebno uraditi i zbog čega je to važno. Bez jasnih i detaljnih informacija ne čudi što mnoge kompanije nisu uspele u sprovođenju svoje strategije. Uostalom, kako bi zaposleni uspešno sproveli plan koji ne razumeju u potpunosti?…

Planiranje je sve. Plan je ništa.

U ovom članku, autor čuvene knjige Start with why, Simon Sinek obrazlaže zbog čega je važno planiranje, na šta treba obratiti pažnju tokom samog procesa planiranja i šta sve možemo naučiti iz njega.Takođe, daje jednostavnu vežbu za razumevanje procesa planiranja.

Strategija digitalnog marketinga koja donosi rezultate

Tri osnovna principa čine suštinu uspešne digitalne marketing kampanje. Tekuća digitalizacija privrede je verovatno najveći izazov sa kojim se susreće svaka kompanija danas. Digitalni alati i trendovi utiču na poslovno okruženje mnogo brže nego što kompanije reaguju, izazivajući značajne promene u načinu na koji komuniciraju, posluju, kupuju i prodaju. Pre digitalizacije, kompanije su proizvodile, mediji emitovali…

Kako održati fokus na potrošača dok kompanija raste?

Održavanje fokusa na potrošača, na “prvoj liniji” gde kompanija stupa u kontakt sa njima, je ključni faktor za postizanje održivog rasta. Međutim, kako kompanija raste i razvija se, sve je teže održati jaku vezu sa potrošačima. Veća birokratija, organizaciona struktura, veći broj kadrova na ključnim pozicijama i rivalskih projekata u okviru jednog segmenta – sve…

Šta je danas potrebno da znate kako biste razumeli potrebe potrošača?

One kompanije koje znaju kako i kada da koriste širok asortiman alata za istraživanje koji su dostupni danas imaju veliku kompetitivnu prednost u kreiranju saznanja koje ih vode do novog rasta. Šta je zajedničko za Unilever, Philips, Amazon i Netflix? Na prvi pogled, ništa. Sve ove kompanije posluju u različitim industrijama, neke od njih su…

Karakteristike i opasnosti loše strategije

Kako da prepoznate lošu strategiju? Veliki broj rukovodilaca danas je u zabludi da imaju strategiju. Zapravo, oni veruju u ono što se može okarakterisati “lošom strategijom”. Šta je dobra, a šta loša strategija? Po rečima poznatog konsultanta Richalda Rumelta, dobra strategija je skup povezanih akcija podržanih argumentom, efektivan spoj želje i akcije sa osnovom strukture…

Osam elemenata inovacije

Želite da Vaša kompanija postane vodeći inovator u branši? Proces inovacije se pokazao kao veoma komplikovan, čak i za velike uspešne kompanije. Iz tog razloga su McKinsey&Company istraživali strategije uspešnih inovacija velikih kompanija i fokusirali se na to šta ostale kompanije mogu naučiti na njihovom primeru. Kao rezultat višegodišnje studije koja uključuje intervjue…

Konkurentnost u digitalnom dobu

6 elemenata koji grade digitalno preduzeće visokih performansi

Digitalizacija u velikoj meri utiče na sve delove današnjih organizacija. Predstavljamo najvažnije aspekte koje bi svaka uspešna kompanija trebala da razmatra. McKinsey istraživanja pokazuju da kompanije imaju velike ambicije i očekivanja od digitalizacije – povećanje godišnjeg prihoda i smanjenje troškova za čak 5 do 10 procenata u naredne tri do pet godina. Uprkos čestim…

Zašto ne biste trebali da odlažete proces inovacije?

Ukoliko odlažete inovacije u svojoj kompaniji jer smatrate da nemate dovoljno vremena za nju, razmislite ponovo. Dajemo vam 5 razloga zbog kojih ne možete priuštiti odlaganje inovacije na Vašem putu ka uspešnom poslovanju…

Najčitanije
  • Tajna prodaje uspešnih kompanija
    24. January 2017.
  • Strategija digitalnog marketinga koja donosi rezultate
    12. October 2016.
  • Imate problema sa strategijom? Mapirajte je!
    28. October 2016.
Copyright Edge © 2018. Sva prava zadržana. Made by Ideax