+381.63.320.220 edge@edge.rs
LinkedinFacebook
EdgeEdge
Edge
Održiv|Profitabilan|Rast
  • Strateški rast
  • Obuka
  • Ljudski resursi
  • Pročitajte
  • O nama
Menu back  

Kako razumeti klijente

U razumevanju je ključ.

 

Ako bolje razumemo potrebe klijenta, lakše nam je da mu ponudimo (i prodamo) odgovarajuće rešenje.

Često se o prodaji razmišlja kao o “uvaljivanju” pre nego kao o razumevanju i rešavanju problema. Zato i ne čudi da ljudi kažu da “prodaja počinje onda kada klijent kaže ne”. Ne čudi što je akcenat na zaključivanju prodaje, prevazilaženju odbijanja i sličnim tehnikama koje klijenta treba da nateraju da prihvati ponudu.

 

Mi verujemo da tek kada odlično razumemo klijenta, njegove želje, potrebe i njegovu situaciju, možemo da kreiramo optimalnu ponudu i zaista pružimo superiornu vrednost.

 

Da bismo u tome uspeli, koristimo korake i alate najboljih svetskih kompanija, kako za bolje razumevanje tako i za efikasnu komunikaciju predloženog rešenja.

 

Ako je Vama ili nekome iz Vašeg tima potrebno da unapredite veštine prodaje, pogledajte više ovde.

 

U svakom slučaju, pokušajte da bolje razumete Vaše klijente. Isplatiće Vam se.

Podelite ovaj članak
LinkedInFacebookTwitterGoogle+
Najčitanije
  • Imate problema sa strategijom? Mapirajte je!
    28. October 2016.
  • Strategija digitalnog marketinga koja donosi rezultate
    12. October 2016.
  • Strateško planiranje koje daje pravu strategiju
    17. January 2017.
Copyright Edge © 2018. Sva prava zadržana. Made by Ideax